Followers

♥❤dua hati satu jiwa❤♥

-SALAM-

hye~

td me bru abiz tgk muvi dua hati satu jiwa...ala msti korg da prnh tgk kn...me agak ktinggalan cket sbb bru td 1st time me tgk citer ni wlupn sbnrnya da stahun citer ni dtyangkn...haishh-_-"
kononnya citer ni pr0f. Razak dpt idea dr kisah kembar siam iran Ladan dan Laleh...time tgk citer ni mulalah jd pengulas xberbyr..huhuhu...

[ sumber dari murai.com]


Dpt anak kembar mmg best..yala skali kuar trus 2 kn..xyah branak blik2..kekekeke...lgpn mcm best je kn dpt tgk 2 org yg bbeza tp rupa sma....h0h0h0(*^ -^*)
tp klu kembar siam mcm ssh lak kn..cian tgk...yela g mn2 kna bedua...bedua tu mmg best tp klu da mlekat...bju kna tempah...mkn sm2...tdo sm2...nak2 yg minat berbeza...mcm citer td..cian sgt...


Kembar siam ni terjadi apabila zigot dr kembar seiras xterpisah dgn sempurna. Menurut ahli perubatan, kembar siam ini 1 dr 200,000 kelahiran dan hanya mampu bertahan hidup antara 5%-25% dan 75% darinya adalah jantina perempuan. Selain dr faktor genetik, antara faktor lain yg penyebab kembar adalah ubat penyubur. Menurut kajian, jika si ibu menerima ubat penyubur dan dlm masa yg sama dia mampu menghasilkan sel telur maka sel itu akan berganda dan menghasilkan bayi kembar. [sumber dari google]


So apa yg blh me kata kt cni, biarlah semuanya kita buat secara normal kn..suma tu kuasa tuhan...klu Dia kata jdi maka jadilah (kunfayakun)....

k nyte!!

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

2 tiNdakBaLaS:

mr.Runjai said...

ringkas dan padat....
sapottt eh kwkwwkwkwk :p

NekochanMiruku said...

trus teringat pla stori Kate n John plus eight... psalinan pertama kembar 2, psalinan kedua kembar 6... (O.o) jackpot abes... hehe...

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^