Followers

"GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh"...

-SALAM-


:: klik gmbr 4 more details ::

hye~
contest kali ni xde spe pn tag ak...td ak sj blogwalking & xsgja jmp contest ni...contest ni dr eN. edy N ak tertarik sal hadiah dia ole2 yg dbeli khas dr 3buah negara...ak da usha2 hadiah2 tu mmg bkenan lah sgt..hahaha

mmndgkn ak xprnah pegi ngara2 tersebut so aku agak tamak lah tgk hadiah2 dia..hahaha...ni hadiah2 yg ak bkenan sgtt::
"SEMUA!!"
ahahahaha..tamak kn aku...lantak arr...ak bkenan ngn sume..rambang mata beb..hehe

okeh lah utk mcukupkn syarat ak bg tag contest ni kat cik tity sbb dia la yg pling rjin support blog ak ni ngn adik aku sorg ni cik Diana sbb dia blogger baru so u oLs dtg la jguk2 blog dia k..hehehe

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

4 tiNdakBaLaS:

E.d.Y said...

thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

miSs Zie said...

thanx edy:)
hope dpt la hdiah2 yg mrmbangkn mata tu..hehe

butterflyana said...

Good Luck! ;)

miSs Zie said...

thanx dear :)

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^