Followers

'Saya adalah antara 10 orang yang diperlukan'

-SALAM-

hye!!

Entri kedua aku untuk hari ni ;) 
Kepada semua blogger-blogger ni ada satu berita untuk anda!!Ni ada satu projek baru hasil dari idea blogger yg ku gelar DIQWAN!!Projek ni kira macam satu geng blogger yang baru tapi konsep dia berbeza sikit dari geng blogger2 yang ada kat Malaysia ni. Lain macamana???tungguuuu.....;p

Aku berminat sangat nak join benda ni sebab aku suka nak cuba benda baru. Lagipun aku rasa melalui benda-benda macam ni kita boleh tambah kawan. Best weihh!!!So pada korang2 yang berminat tu jom lawat kat SINI...

Setakat ni aku belum terfikir lagi cadangan apa untuk projek ni lebih menarik. Kalau ada idea nanti akak gtaw boleh x wan???hehehe ;p

Hokei lah!!pada korang-korang kat luar sana jom lah join bukan bayar pun..xrugi pe pun malahan dapat tambah kawan2 blogger lagi..mana taw boleh jumpa cinta sejati ala-ala Zed Zaidi. Boleh korang buat kad kahwin Blogspot pula ;p

okeh bye!
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

4 tiNdakBaLaS:

Wan said...

nice, 1st member of belog media

PK said...

kalau ada projek buat rumah ke, jambatan ke, lu soud saja gua okey. kehkehkeh.

miSs Zie said...

@Wan Support ^^

miSs Zie said...

@PK oraite!!hahahaha

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^