Followers

Kepada Yang Berkenaan...

-SALAM-

Hye!

Perhatian : Post aku kali ni agak emosi dan childish sikit. Pada yg xsuka sila abaikan. tQ ;)

Malam yang dingin ni aku nak bagi luah sikit rasa hati aku ni. Sebab aku rasa kalau aku simpan2 mmg xpadam PANAS dlm hati aku ni. Bukan nak bersikap kebudak-budakan tapi sebab matang lah aku post kt sini. Malas nak sound depan-depan kang di kata lak aku ni cepat melenting kan ;)

Apa tujuan korang biasanya add friend kat Fesbuk a.k.a fb ??
Kalau aku, aku memang x add orang melainkan yang aku kenal tapi kalau orang add aku, aku accept je without compromise..sebab bagi aku, orang da nak berkawan ngn kita so xkan xnak lak kn??xpe mungkin tu just pemikiran aku. 

Tapi yang aku hairan knp ada orang yang suka sangat komen yang menyakitkan hati kat status aku???aku xpasti apa niat dia nak add aku. Tapi aku rasa bukan niat utk berkawan sebab kalau niat dia untuk berkawan xmungkin dia akan post komen yang menyakitkan hati aku kan??-betul kan aku kalau aku salah-

Aku hairan sangat, setiap apa yg aku post mesti ada yg xkena ngn dia. Even aku just melawak pun dia boleh komen yg menyakitkan hati aku. Walhal lawak aku tu tiada kaitan pun dengan "manusia" apatah lagi dia. Ke memang dalam kamus hidup dia "no joke in my life"????Lagipun kalau betul lah post2 aku tu xbagus apsal orang lain bg komen positive??apsal dia sorang je terpesong??

Ok lah anggap lah apa yg aku buat tu salah, so dia nak betul kan. Tapi aku rasa cara dia menyampaikan komen tu mcm xkena. Nak kata xde pelajaran tapi cara bercakap da mcm pendakwah. Dan kalau niat untuk menguji bukan dengan menyakitkan hati orang!!Maaf itu bukan cara aku!

Apa pun niat dia, aku nak bgtau kat sini aku hidup kat dunia ni bukan nak cari musuh apatah lagi nak menyakitkan hati orang. So sila hormati perasaan aku juga!!Aku malas nak remove dari friend list aku sebab aku xnak aku di kata cepat melenting. Lagipun kita kwn pun bukan aku yang nak tapi ko yg add aku!!S0 kalau rasa xsuka ngn cara aku sila REMOVE aku dari friend ko ok!

Oke lah!
Aku nak sambung studi. Melayan anasir2 macam ni bukan blh bagi untung pun.

k,bye!
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

2 tiNdakBaLaS:

Unknown said...

MANUSIA SELALU NAK CARI KESALAHAN ORANG,KALAU NAK MENEGUR PON BUKAN GUNA CARA YANG BETUL.

miSs Zie said...

@Rozuan Ismailtula pasal..kalau nak tegur pun pandai2 la jaga ati org..

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^