Followers

Saya belum boleh jadi tukang ramal =,=

-SALAM-

hye!

akhirnya da selesai aku jawab paper first utk exam semester ni....tapi agak menyakitkan hati jugak lah sebab apa yang aku ramalkan xkena!!ehh bukan aku sorang je yg ramal tapi aku rasa satu claz ramal soalan tu tapi xkuar...kecewa gila arr...tapi aku taw dorang x sekecewa aku sebab mesti dorang da khatam semua topik..hahaha :))

Nak kata kecewa sangat tu xde la jugak sebab bukan aku langsung xblh jawab kn...dia 4 soalan jawab 2...setiap 1 soalan 30 markah. So satu soalan yg aku ramal mengena dan 1 lagi x..So aku masih ada harapan la sikittttttt utk lulus kan...HAHAHAHA!!! Tapi korang nampak tak ke"bengapan" aku tu sebab aku juz studi 2 topik je??kalau aku studi 3-4 topik mesti aku dapat jawab juga 2 soalan kan???okeh benda da lepas usah dikenang..haha :')

Next paper aku hari isnin depan. So aku ada masa seminggu lagi utk studi. Tapi aku nak start packing barang da minggu ni sebab minggu depan jadual exam aku da pack so memang xde masa nak kemas2 semua harta benda yg melambak-lambak dan semak ni :')

Tapi aku still frust ni!!rasa nak makan banyak-banyak..Apsal soalan aku ramal xkuar?????? ishhh!!rasa nak nanges lak tetiba..okeh jom nanges laju-laju :'((


TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

2 tiNdakBaLaS:

tity said...

actly fikiran mo balik kg sdh...tu yg start packing tu..hihihi

miSs Zie said...

@tityhahaha..btul2..mmg xsabar da ni..

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^