Followers

GOJES WIF SHAWL CONTEST! :)

-SALAM-

hoyeahh!!! :)

haaa...ni ad lagi contest baru!!!
wahai kaum2 hawa j0mm kita pakat ramai2 j0in diz contest!!!


contest ni dari Cik Asya yg t0mei sempena ulangtahun blog dia yg pertama...yeahhh!!!tahniah2 truskn buat contest2 lg yew nnt blh i j0in lg..hihihi^__^
emm lagi satu..wlupn usia blog kitowg hampir sama tp blog Cik Asya ni sgt2 la menarik N byk yg unik2...bkn mcm blog me -__-"...haishhh msti blajar ni ngn dia...suka tgk ceriaaa sgt3...jeles3=,=


okehh!!syarat2 penyertaan blh tgk kt SINI


setelah puas bfikir akhirnya gmbr ni yg me pilih.....taraaaaa!!!!

:: saya nampak gojes pakai shawl ni sebab shawl ni sng nak pakai N saya nmpk colourful N ceria gtu...lgpn mau xgojes siap bgambar kat stesen KTM...haahahahha ::


okeh!!!DONE!!opsss lupa lak...dengan ini saya isytiharkan [betul ke ejaan ni??] mereka2 ini untuk j0in diz contest..muahahahahaha ~~>>
YAYAN (again :p)

p/s- h0pe menang lah kn..btambah gak koleksi shawl...hehehehe

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

6 tiNdakBaLaS:

Rozuan Ismail said...

alamak..x leh join la..

miSs Zie said...

hahahaha...xpe2 nnt contest laen lg kita j0in...amcm wan??gojes x i??muahaha:))

tity said...

aku baru mau tag ko, ko dh join..huhu..

miSs Zie said...

hahahhaa..aku pn mo tag ko tp ak tgk mcm ad suda org tag ko..

asmida said...

alamak...x penah2 ak pakai shawl cik ziera...kena belajo ler nmpaknya...hehe...

miSs Zie said...

hahahaha..j0m ni la msa nk try pki...tarikh ttp pn lama lg tu..:)

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^