Followers

No more "penyek"

-SALAM-

hye!!

Yeah!!aku da tukar header baru..cumilll kn??haha :') Awal je aku tukar header kn...padahal xsampai 3 hari lagi kot aku punya header sebelum ni...ni semua sebab.....
|
|
|
V
Okeh! Nampak tak kotak merah tu???muka aku nampak penyek??hahaha..agak kejam di situ. Aku pun laju-laju g buka photoshop buat header baru :') Percaya x aku buat header tu dalam masa 15minit je?!!Nampak sangat aku terdesak kn..hahaha :)) s0 amacam header baru aku??;)

Nampak penyek ke muka aku??x kan??siapa kata penyek malam ni kentut bedarah ;p *mmg penyek pun*

Ohya! Aku nak say thanx kat TUBELAWAK sebab sudi datang blog aku. Agak bangga jugak la sebab blogger fofular tuu datang jenguk blog aku dan sebenarnya agak selalu jugak dia datang tapi xsempat nak say thanx. Aku bangga weihh!!walaupun aku rasa banyak je blog yg dia dtg jenguk :')

Aku rasa aku nak balas dendam lah ;p Nampak tak yang kotak hijau tu??Orang dalam kotak hijau ngn merah tu adalah orang yg sama. S0 sebagai balasan j0m kita g penyek blog mr.PENYEK ni laju-laju..hahaha ;p

Oke bye!!
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

3 tiNdakBaLaS:

amranaiman said...

adoyai... malunyer... . siap rekemn kat org.. mekasih...

miSs Zie said...

@amranaimanahaha!!no prob la..gurau2 je sume tu ;p

k e y r i said...

hoho.. singgah sini.. follow anda! ade mase singgah2 lerr.. :)

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^