Followers

Kembali :)

Assalammualaikum W.B.T

hello, hye, anneyong haseyo!

Uhuk..uhuk!! Da berhabuk da blog ni x di update..Kalau tgk post sebelum ni adalah bertarikh 16 May 2011, bermakna da 1tahun 8bulan 5hari beliau terbiar begitu sahaja :'( . Nampak tak tahap kemalasan aku tu mcmana???! sabar je la..

Sepanjang setahun lebih ni banyak peristiwa berlaku dalam hidup aku dan yg paling utama, AKU DA KONVO!! yeahh!! Sekarang ni aku da jadi penganggur berjaya selama 2bulan (2bulan menganggur pn blog x update gak..hehe). Sekarang tengah berfikir samada nak kerja atau sambung study lagi..ntah la tak boleh nak fikir lagi..tunggu je la rezeki yang mana sampai dulu..

Ohya, memandangkan kemalasan aku ni semakin bermaharajalela so aku rasa blog ni mungkin akan jadi gudang resepi masakan favourite aku dan langkah membuat yang paling mudah..semua nak mudah al maklum lah MALAS :">. Jangan tak tahu sejak2 da jadi penganggur berjaya ni aku da start berjinak-jinak dengan dunia dapur..hihihi!

Oklah sampai sini dulu, cakap banyak tak de isi pun xguna..bukan ada orang nak baca pun :p . Next time aku share resepi yup! so see u soon :) Anneyong!

P/s- Lupa lak, aku ada jual Pure Marine Collagen a.k.a Kolagen rumpai laut..siapa2 nak boleh la contact kt facebook https://www.facebook.com/zieluvista . tQ :)
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

LIKE LAH JANGAN MALU :p

0 tiNdakBaLaS:

Post a Comment

♥♥SILA2 LA KOMEN♥♥
♥~Pandangan Anda Sangat diHargai..:)
♥~Sharing is Caring ^__^